نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی: اگر عملکرد احسان اصولی خوب بوده چه نیازی به مهندسی کردن انتخابات دارد؟

  • کد خبر: ۱۶۳۸۱۴
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
  • ۱
پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی: اگر عملکرد احسان اصولی خوب بوده چه نیازی به مهندسی کردن انتخابات دارد؟
پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی گفت: اگر عملکرد احسان اصولی خوب بوده نیازی به مهندسی کردن انتخابات ندارد. عملکرد خوب مشخص و واضح است و می‌تواند نسبت به آن عملکرد رای بگیرد. اگر غیر از این است و بخواهند از جایگاهی که دارد سواستفاده کند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، رمضان شکری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص حواشی انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی با توجه به تصویب اساسنامه جدید هیات‌های استانی در فدراسیون فوتبال عنوان کرد: پس از ابلاغ اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال مشخص شد که خیلی‌ها شرایط ثبت‌نام در انتخابات هیات فوتبال را ندارند. معمولا اصل بر این است که کسی که در کاری تخصص دارد وارد آن حیطه شود، اما دوستان فدراسیون فوتبال کاری کرده‌اند کسی که تخصص دارد نتواند وارد هیات فوتبال شود.

وی افزود: در خراسان رضوی شاید گزینه‌ای نداشتیم که تخصص داشته باشد و می‌توانست با این شرایط اساسنامه در انتخابات ثبت‌نام کند. تدوین اساسنامه باید زمانی رخ می‌داد تا می‌توانستند ایرادات آن را بگیرند، اما اساسنامه در پایان سال گذشته تصویب شد و به محض آغاز سال جدید با آغاز ثبت نام انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی مواجه شدیم.

تصویب مفاد اساسنامه انتخابات هیات‌های استانی از سمت احسان اصولی تعمدی بوده است؟

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی ادامه داد: کسانی که در هیات رییسه فدراسیون تصمیم گیری کرده‌اند خودشان در راس کار قرار دارند، از همین رو این شبهه را ایجاد می‌کند که تصویب مفاد این اساسنامه تعمدی بوده است. بر اساس این اساسنامه یک نفر که ۴ سال رییس هیات فوتبال بوده می‌تواند شرکت کند، اما یک شخص فوتبالی با ۱۵ سال سابقه بازی در سطح نخست فوتبال ایران و ۱۰ سال مربیگری در لیگ برتر ایران نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. نمی‌دانم معیار و شاخص تصویب این اساسنامه چه بوده است.

شکری تصریح کرد: بر اساس این اساسنامه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌تواند در انتخابات شرکت کند، اما آیا یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌آید در انتخابات هیات فوتبال استانی شرکت می‌کند؟

سطح اول فوتبال خراسان رضوی لیگ ۳ نیست!

وی اضافه کرد: البته که فوتبال خراسان رضوی نابود شده است. سال‌ها است که در فوتبال این استان حضور دارم و به عمرم ندیده بودم که خراسان رضوی تیمی در سطح بالا در کشور نداشته باشد. همیشه یک نماینده در سطح اول فوتبال کشور داشته‌ایم، اما در حال حاضر تنها نماینده‌هایی که در فوتبال کشور داریم در لیگ ۳ هستند. سطح اول فوتبال خراسان رضوی لیگ ۳ نیست. این موضوع کسر شأن دارد و به ما و مسئولین و کسانی که باعث این کار شدند باید بر بخورد.

شکری خاطرنشان کرد: هیات فوتبال استان باید جواب دهد که چرا این اتفاق رخ داده و تعاملی با شهرخودرو صورت نگرفته است. یک شخص غریبه از بیرون آمده و تیمداری می‌کند، اما حداقل یک نماینده در لیگ برتر و یا لیگ یک کشور داشتیم، اما در حال حاضر باید بازی‌های نماینده استان در لیگ ۳ را تماشا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت کنونی فوتبال خراسان رضوی آیا می‌توان به آینده امیدوار بود، گفت: با توجه به اینکه روند فوتبال خراسان در حال افول است سخت می‌دانم که بتوانیم به آینده امیدوار باشیم. آقای اصولی به عنوان عضو شورای شهر سابق مشهد می‌توانست از پتانسیلش استفاده کرده و هیات فوتبال را جمع و جور کند. در حال حاضر که آن پتانسیل را ندارد و تیمی هم در سطح اول فوتبال کشور نداریم، شرایط خوبی هم نداریم و روند هم این را نشان نمی‌دهد که بتواند تغییری در فوتبال استان ایجاد کنند.

حضور اصولی در فدراسیون هیچ آورده‌ای برای فوتبال خراسان رضوی نداشته است

پیشکسوت فوتبال خراسان رضوی در خصوص اینکه حضور احسان اصولی در فدراسیون برای فوتبال خراسان رضوی موثر واقع شده یا خیر، گفت: شهرستان‌هایی که در فدراسیون نماینده داشته‌اند، همیشه شانس‌هایی برای استان خود کسب می‌کردند. به عنوان مثال امتیاز‌های لیگ ۲ و یا ۳ هبه می‌شده و آن شخص برای استان خود از این دست امتیازات می‌گرفت. ۲ سال حضور احسان اصولی در فدراسیون شاید برای شخص خودش آورده‌ای داشته، اما برای فوتبال خراسان رضوی نداشته است. اگر آورده‌ای هم برای فوتبال استان داشته اعلام کنند.

اگر عملکرد احسان اصولی خوب بوده چه نیازی به مهندسی کردن انتخابات دارد؟

شکری در پاسخ به این سوال که آیا اصولی می‌تواند وعده فرا رسیدن روز‌های خوب فوتبال خراسان را عملی کند یا خیر، افزود: احسان اصولی اگر می‌توانسته اتفاقی رقم بزند تا الان باید دیده می‌شد، نه اینکه دوباره بحث انتخابات داغ شده مجددا وعده و عید‌هایی بدهد. اگر عملکرد احسان اصولی خوب بوده نیازی به مهندسی کردن انتخابات ندارد. عملکرد خوب مشخص و واضح است و می‌تواند نسبت به آن عملکرد رای بگیرد. اگر غیر از این است و بخواهند از جایگاهی که دارد سواستفاده کند، بهتر است که کار را به دست کاردانش بسپارند.

وی اظهار کرد: شرایط اساسنامه باعث شده که فوتبالی‌ها نتوانند وارد این قضیه شوند، اما‌ای کاش می‌شد که فوتبالی‌ها هم پا در این عرصه گذاشته و خودشان را امتحان کنند. اگر این اتفاق رخ می‌داد، قطعا عملکرد هیات فوتبال بهتر از این می‌شد.

شکری در خصوص احتمال انتخاب مجدد احسان اصولی در انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: هیچ چیز محتمل نیست. اساسنامه جدید شرایط سختی ایجاد کرده و کسانی که ثبت نام کرده اند کار سختی دارند. تنها کسی که به راحتی لابی و رایزنی کرده شخص احسان اصولی است و با فکر راحت ثبت نام کرده و شانسش هم از هم بیشتر است. اینگونه که کاندیدا‌های انتخابات هیات فوتبال بر اساس اساسنامه فدراسیون چیده شده، مشخص است که احسان اصولی می‌خواهد خودش رای بیاورد و رضایت اهالی فوتبال نیز دیگر اهمیتی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
0
1
تنها دلیل ضعف فوتبال مشهد و نیاوردن جام اینه که در بازی با تیم های پرسپولیس و استقلال بیش از نصف استادیوم طرفدار حریف هستن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->